Verzenden & retouren

Op onze site, bieden wij gratis verzending naar de hele wereld. We markeren het perceel als geschenk of monster, dus er is geen belasting op perceel, kunt u uw pakket te krijgen aan je deur, en het is de deur-tot-deur service. U mag niet thuis. De levering bedrijf zal een bericht achter te laten op uw deur en kunt u de juiste tijd opnieuw in het pakket met hen bespreken om de levering.

Scheepsagenten -Wij gebruik maken van de diensten van EMS, DHL om uw pakket te leveren aan uw verzendadres. Bij het verwerken van uw bestelling ontvangt u e-mails ontvangen met bevestiging van uw bestelling en uw volgnummer. Met dit volgnummer kunt u de status van uw producten te volgen op elk gewenst moment op de koerier website.

Verzending regels en beperkingen - Uw bestelling wordt verwerkt en verscheept zodra uw betaling ging door en uw afleveradres wordt geverifieerd. Hoewel in zeer zeldzame situatie, als een item dat u bestelde niet op voorraad is, krijgt u bericht via e-mail. U kunt deze vervangen door een ander item van dezelfde waarde.

Tracking Methods

na uw bestelling wordt verzonden, zullen we de relatieve tracking nummer aan te bieden. & Website Er zijn twee methoden om bovenstaande informatie van ons te krijgen,

1. Bezoek onze website en opnieuw inloggen om de update te controleren.

2. Controleer uw e-mail, want we sturen update status naar uw e-mail adres.

Notitie:
(Als je niet meteen kunt controleren met de tracking nummer., Gelieve te wachten met geduld. Enige tijd wordt vereist door Express Company doen uploaden).

Retourbeleid

Return / exchange / annuleren van een bestelling

Wij begrijpen dat de uitwisseling en het retourneren van producten is vaak een frustrerende ervaring, maar onze site streeft ernaar om het proces een eenvoudig en duidelijk te maken. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, zullen wij helpen u graag ruilen of retourneren van uw product, wanneer het in de onderstaande richtlijnen valt. Items blijken te zijn in ongedragen of nieuwe, re-verkoopbare staat en verpakt in. Originele doos of verpakking.

We implementeren 180-dagen retour en uitwisseling beleid voor de klantenservice doeleinden, dus als voor een aantal redenen waarom u niet tevreden bent met onze items, moet u contact met ons binnen 6 maanden via e-mail of onze ondersteuning van de klantenservice. Het belangrijkste is dat je moet contact met ons op terug te keren verzendadres.

Voor retourzendingen:

Als onze producten niet kunnen voldoen aan uw wensen en u wilt uw items terug te keren. U moet ons onmiddellijk op de hoogte zo snel mogelijk binnen 6 maanden, met vermelding van de gedetailleerde rede en het ordernummer. Na het ophalen van de retourzending adres, alle items teruggestuurd naar ons moet in originele staat dat wil zeggen niet versleten, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags. Of koopwaar zal worden teruggestuurd naar de afzender.

Voor uitwisseling:

Exchange verzoek moet worden ingediend binnen zes maanden na dagen na bestelling ontvangstbewijs voor merchandise. Geef de uitwisseling item en de nieuwe kleur of stijl in uw e-mail naar de klantenservice. Items moeten in originele staat en ongedragen geaccepteerd te worden als een uitwisseling. Alle items kunnen alleen ruilen voor een gelijke prijs te vervangen. Beschikbaarheid van vervangend artikel is gegarandeerd. U ontvangt een e-mail notificatie ontvangen na de voltooiing van de uitwisseling verwerking.

Voor Annulering:

Annulering van een bestelling moet worden aangevraagd voordat de bestelling is verzonden. Want dat we alle bestellingen te verwerken zo snel mogelijk binnen 6-8 uur na orderss plaatsing, dus we zijn niet altijd in staat om een ​​bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst. Hoop yoou kan begrijpen in deze belangrijke punt.
Copyright © 2018 www.vinovivimus.nl. Powered by kleding online